Arkadaslar ne yaptiysam nasil yaptiysam ben bu yogurt isini beceremedim. O yuzden makinesini alicam. Hangi markayi onerirsiniz yada onermezsiniz. Kullanip memnun kaldiginiz markalar hangileri. Meyveli yogurt falanda yapabiliyomusunuz. Ayrica 8 saat falan yaziyo genelinde o kadar saat calismasi elektrik faturaniza cok yansiyomu. Lutfen bilgilendirin beni 🤗