Deletedmom_61 6Buçuk aylık bebeğim 2 gündür kaka yapmıyordu bugün ilk defa gazı koktu sadece anne sütü alıyor biraz zeytinyağı ile uyardım koyu kaka yaptı hep sulu yapıyordu normal mi
Gul-42 Deletedmom_61 ek gıdaya gectıyse katı kaka normal benım bebıste oyle yapıyor ama uyarma sonra alışkanlık yapar
BirSevda-iki-Emanet_Sahibi Deletedmom_61 sizin yediklerinizden kaynaklanıyordur o sekildeyse. Daha küçük alıştırmaya başladınız mı reddediyor ama bı sure sonra alışıyor..benim.bebegimde öyleydi ilk başlarda şuan biraz da olsa alıştı
Deletedmom_61 BirSevda-iki-Emanet_Sahibi olabilir biraz araştırdım su kaybıda diskiyi katilastiriyormus çok fazla terliyor emerken falan, deniyorum ama ağzını kilitliyor ağlıyor çok zorlanıyorum defalarca post açtım söylenenleri denedim ama yok olmuyor beceremiyorum
Deletedmom_61 Gul-42 inşallah çok zorlanıyorum deniyorum sürekli 2 gün geçiyor yine deniyorum çok post açtım söylenenleri denedim ama yok ne yaptıysam o ağız kilitleme devam ediyor
Gul-42 Deletedmom_61 bn bı ara hep beya peynır verdım oyle dene arkasından su ıcırdım snınkı bıde altı bucuk aylık cok yenı bak bız 8 olcaz bı haftadır cok guzel yıor artık bnde senın gıbıydım suyu kaşıkla yada bardagın tabanını azıcık koy ver bn oyle yaptım peynırı onune koy kndı alsın ezsın yalar kndı