Arinim72 Merhaba anneler. Kızım bir buçuk yaşında yaklaşık 4 aydır aşırı bir şekilde kabız.. Doktora götürdük en iyi ilaçları aldık. Bağırsak düzenleyici bile kullandık ama fayda etmiyor hep zorlanıyor. Kakası gelince evin içinde koşuyor çığlık çığlığa ağlıyor koltuk arkasına saklanıyor kafasını koltuğa vuruyor. Yardımcı olur musunuz. Sizler neler yaptınız neler yedirdiniz. Kızımın aci çektiğini görmek çok üzüyor beni. Bu dönemde iştahsızlıkta başladı. 😔
a010101 Arinim72 süt ürünlerinden olabilir mi acaba ablamın kzıda öyleydi süt çikolata puding ne zaman yese kabız olurdu az ve sınırlı verirdi kabız olduğu için hep te canı yandğı için tuvaletini tutuyordu büyüdükçe düzeldi
Kucukhobby Arinim72 sıcak su dolu kovanın içinde oynatın iyi geliyor kakanın yüzdüğünü görmüştük biz 😂
incismom Arinim72 ilaç asla önermem bağırsak tembelliği yapar. Doğal zeytinyağ sabununu azı dişi kadar yap poposundn fitil gibi gönder 5 dk demez.
AseLBebek26 Arinim72 ah kıyamam, denemdiyseniz gün kurusu kayısıyi haşlayıp ezin hasladiginiz su ile yediirn gunde iki defa çok fayda ediyor
Elf33 Canım bal kabagı birebir dulsoft ilacını kullandınız mı birde nerde yaşıyorsunuz adansda Bi doktor var numarasını verebilirim Bi gidin isterseniz çözümü buluyor verdiği ilaclar la
Bilgeliya Sinameki çay i yap içe canım bol bbol kayısı hoşafi yap. Ve her gün aç karnına ılık su icir
gazelvecinar Arinim72 merhaba tam emin değilim ama, laktoz kabızlık yapar süt peynir ürünleri belki bağışıklığına iyi gelmiyor, isterseniz birde bir süre süt ürünlerini kesin uzun süreli kabızlıkla muhakak altında başka bi sebeb yatmakda diye bi yazı okumuştum.