Merhaba tecrübeli Anneler
Size biraey sormak istiyorum. Bebeğimle ek gıdaya başladık ozamanlar su veriyordum içiyordu. Annesütü alıyor ama bu sıcaklar bir anda geldiği için yeteri kadar sıvı alımı olmuyor. Nerden anladın dicekseniz bezini alırken kiremit rengini görüyorum. Biberonu verince istemiyor farklı biberon veriyor almıyor ağzına alıyor oynuyor atıyor. Annesütü ek gıda alıyor ama yetmiyor anladığım. Sizin önerileriniz nedir yada nasıl yaklasmalıyım cocuguma bu konuda yazarsanız sevinirim 😊🙏
Şimdiden teşekkür ederim