Benimki gibi olan var mı? Asla ve asla kimseye gülmüyor. Çok çok nadir karşındaki maskotluk yaparsa ufaktan gülüp kafasını çeviriyor 😂 hatta böyle çoğu zaman güldürmeye çalışanlara bi garip bakıyor 🤭 en fazla bana babasına filan sıcakkanlı. Yani ev ortamında farklı dışarda çok çok farklı. 5 aylık bu arada… acaba hep böyle mi devam eder? Bir de bu bir problem değildir dimi ? İletişim vs ile ilgili bana biraz karakter gibi geldi çünkü aşırı soğuk ciddi