Crnblt07 Sevgili anneler ben daha 21 günlük anneyim sezeryan dogum yaptik ilk hafta kanamama oldu ikinci hafta yok denecek kadar az oldu ve hala oyle gobegim hala daha var kanamamin tamamen olmasi icin ne yapabiliriim bi oneri verin ?
Meltemm3 Crnblt07 normalki kesik kesik ara ara gelir artık ilk hafta yoğun oluyor sonraki günler yavaş yavaş azalcak işte
Babybloom Crnblt07 kanamanın bitmesini soruyorsun diye tahmin ettim ama. Bence yapacak çok bir şey yok, vücut bir anlamda ödem attığı için belki bol su içmenin işe yarar. Benim 40 günü aşmıştı kanamalarım
Ecemegem Crnblt07 şuan yaşadığınız normal adet kanaması değil loşi kanaması rahim içinin hamilelik kalıntıları dökülüyor o ilk haftadan sonra yavaş yavaş gelir leke şeklinde uzun sürer sökülmez adet kanaması gibi
Crnblt07 Yerfistigininannesi yani simdi kime sorsam diyorki 40-50 gun oldu kanamam ama benim kanamam neredeyse 10. Gunde bitti