a010101 2 farklı tarif yaptım istediğim gibi olmadı lastik gbi yada semsert oldu arkadaşlar püf noktası nedir ya dağılan bir kurabiye yapmak istiyorum kendimi beceriksiz hissettim hadi yaptıklarımı ben yerim de yapamadığım için canım sıkıldı