Gls Vitamin kullanayim ozaman kan tahlili yaptirmadim..ya kullandiklarimda afedersinizz zıt olduklari icin mi bilmiyorum.biri kabiz yapiyo biri bagirsak bozuyo
fatima Gls hayır normal değildi.. üstelik vitamin ilacını kullanayım çok halsizim sürekli emiyor çocuk bittim dedim.. ”Her ilaç sentetiktir ve süte geçer, kullanmanı istemiyorum yine de sen bilirsin.” dedi. kullanmadım ben de
Cennetinsusu Gls Ben ilk 3 ay kullandım. Sonra tahlil yaptırdım düzene girmiş bıraktım. Aradan 7 ay geçti tekrar tahlil yaptırdım. Şimdi yine demir ilacı kullanıyorum. 6 ay boyunca kullanıcam.
Loran Gls bende kullanıyorum bana da devam et dedi ama bende bir kullnıyorum bi kullanmıyorum unuttuğum için telefonun anımsatıcılarına kaydettim bu 1 haftadır düzenli kullanıyorum