Menekse16 ilk iki üç ay icmemistim sonra içmeye devam ettim doğuma kadar. Doğumda bebeğim kanalda uzun kaldığı için solunum sıkıntısı çekti ve yoğun bakıma kaldırıldı. Onu öyle görünce o kadar kötü oldum ki belki de benim yüzümden diye düşündüm sigara içtim diye hep kendimi sucladim. Çünkü kendi başına nefes alamıyordu bile yavrum. Şimdi 20 günlük, ben doğum yaptigimdan beri ağzıma surmuyorum. Bebeğim yanımda çok şükür şu an iyi ama inanın onun vicdan azabınin ağırlığı hiçbir şeyde yok. Herkes sağlıkla kucağına alsın inşallah yavrusunu. Ben yavrumun daha fazla hakkını yiyemem, keşke gebeyken de icmeseydim. Umarım siz de bırakırsınız.