Hanımlar acil yardım edin nolur bebeğim bugün 4. Ay aşısını oldu gündüz bişeyi yoktu ama akşam üstü aşırı kusması oldu emdikten sonra olsun kucağımıza alınca olsun aşırı kusuyor. Acile gittik serum takamadılar damarı ince diye şurup verdiler o da eczanede kalmamış alamadık eve gelince duş aldırdım ılık suyla şu an rahatladı uyuyor. Bu arada dün ben çok rahatsızım ishal ve kusma vardı sizce bebeğime de geçmiş olabilir mi nolur yardım edin