Biri1 bizim de tam 7 aylıkken başladı sürekli öksürük ve hırıltı vardı dr prospan şurup önerdi sürekli burnunu temizleyin dedi şurubu içiremedik sürekli burun temizlemesiyle gitti çok şükür günde 3-4 kez çektiğimiz oldu bildiğin köpük gibi çıkıyodu şimdi 2 günde bir temizliyoruz ya kakayla çıkıyo ya burundan