Kızlar kasığımda hamilelik öncesi bir tane et beni çıktı sonra hamilelik döneminde buyudu biraz içinden kıl falanda çıkıyordu bugün genel cerrahide aldırdım bulgur tanesi kadardi hiç aldıran varmı patolojiye gönderdiler hani hep gonderirlermis ? Sizlerde oldumu insan korkuyor illaki ?