MESoydan doğru diyosunuz... içim acıyor. Ben sırf ileride çocuklarıma daha çok vakit ayırayım diye bu mesleği seçtim. Kazandım. Kazanmadan önce şartlar başkaydı sonradan zorunlu görev süresini 3yıl artırdılar. Eşimin çok prestijli bi işi vardı istanbulda ama benim için bıraktı ve şuan alakasız bi yerde çalışıyor. Çok düşündüm aylıksız izne ayrılmayı 2 yıl ki bu evladıma değer ama bu sefer görev süremiz uzayacak ve memleketimize dönemeyeceğiz. Yani herşey söylemek kadar yada düşünmek kadar kolay olmuyor. Her yolu düşünüyorum kafamda.