Kızlar selam. 10 ay 22 günlük erkek bebeğim var. Simdiye kadar çok dikkatli özenli herkes gibi yetiştirmeye özen gösterdik. Eşim ve ben yanında hiç sesimizi bile yükseltmedik. Herşeyi yapmaması gerekenleri bile tek tek anlattık göstererek. Ama şuan 7. Sıçrama içinde diyemi bilmiyorum okadar çok sinir varki anlatamam. En ufak bişeyde elimizi bulsa elimizi ısırıyo yada kendi elini . Kafasını arkaya atıyo bağırıp ağlıyo. Bu sinir geçici midir