Kızlar kızımın bi şikayeti yoktu şans eseri ultrasonda öğrendik böbrekleri çok şükür temiz genişleme falan yok , fakat doktor her ihtimale karşı ikinci damar idrarı böbreğe taşıyor mu bakalım dedi önce özel bölgeden hortumla su verip idrar yapmasını bekleyelim öyle bakalım dedi ben düşünmek istediğimi söyledim sonrasında bi alternatif daha olduğunu damar yolundan bişey enjekte edip ultrason cekilebilecegini ve sonrasında dışkı yoluyla atilicagini söyledi , hiç bişeyde cikmayabilir dedi ozaman sorun yok ama eğer herhangi bişey çıkarsa allah korusun ilk istediği şeyi yapılması gerektiğini söyledi bunu yaşayanlar nasıl ilerledi neler yaptı bu yöntemi bilenler var mı radyasyon alicak sonuçta bilmiyorum Allahım hayırlısını nasip etsin inşallah 🤲