gulsene1998 Doga0812 nasıl bişey testisi mi kaymış şimdi gördüm bebeğimin sağ tarafı şiş ve kırmızı gibi pişik gibi krem sürdüm ama aklım karıştı sizinki nasıl
gulsene1998 Doga0812 babası dokundu kendini bi geri çekti sonra yine dokundu bişey yapmadı krem sürdüm şimdi bide pıdra sürdüm inşallah pişiktir ya😢
Doga0812 gulsene1998 inşallah değildir canım ya sanmıyorum benim başıma gelen şey 1/4000 yani .Ama ihmal etme sertlik var mi tekrar dokun geri atiyor mu kendini
gulsene1998 Doga0812 yok ihmal etmem gözüm hep üstünde dur bi daha bakayım senle iletişimde olalaım tamam mı? Sizede çok çok geçmiş olsun rabbim şifa versin nasıl oldu şimdi bebişiniz kaç aylık bu arada
gulsene1998 Doga0812 bizim ki 15 aylık umarım o değildir sertlik şişlik yok biraz önce var gibiydi sadece kızarık ama düşünüyorum pişik olsa orda olmaz ki bacağının arasında falan olur ben görmeden bir yere mi vurdu ki
gulsene1998 Doga0812 bilmiyorum ki canım oladabilir en iyisi doktora götürmek sanki yarın bi götüreyim de normal çocuk doktoruna mı götürsem mi yoksa beklesemmi pişik mi diye geçebilir mi diye kararsız kaldım