emayy benimki 4.ayın başından beri ne yiyosam az az bakıo tadına. Emziği yoğurda batırıp verdim bugün iki defa, tadına baksın diye, erik yerken ona da tattırıyorum 😃 ne yiyosam işte, domates de tatmıştı. Ama alerjik olma durumu varmış başka tattırmadım domates