Sedaaksyy Kızlar 15 gün sonra alanyaya otele gidiyoruz 6aylik olacak bebeğim her konuda öneriye ihtiyacım var , ek gıdaya tadım olarak başladık şuan , anne sütü ile besleniyor , kavanozlara sıcak sıcak meyve püresi vakumlayip götürmeyi düşünüyorum ne dersiniz
Wanderlust Sedaaksyy hic gerek yok zaten tadim ayinda gunde 1 cay kasigi kadar tadicak bosuna tasimayin. Donunce tattirirsiniz otelde varsa haslanmis sebze zaten ordan verebilirisniz diyet menulerde tuzsuz buharda haslama oluyor bebeginize de uygun. Mak.10 gun kalsaniz bile toplam 3 sebze tadicak meyveler en son 3 gun kuraliyla gidiceginiz icin suan gereksiz. Yine de siz bilirsiniz