Merhaba 1 haftalık bebeğim var gögüslerimi bitiremiyor, sağı bitirmeye yakın doyuyor. Sol gögüsüm hep acıyor, 2aaat sonra solu emdiriyorum sağ sızlıyor hep üstüme akıyor sütler, pedler doluyor. Nasıl emzirmeliyim deneyim 10 dk birini, 10 dk birini emzirsem olur mu? Yoksa birini bitirip diğerini sonra mı bitirmeli?