Ay resmen bitiğim bitik haldeyim kafam hiçbirşeyi kaldırmıyor artık ağlama sesi duymaktan sabredemez oldum kızım 7 aylık bugün sabahtan beri mız mız huzursuz sürekli ağlak bir modda uyku da uyumuyor öğle 1-3 arası uyudu sadece o zamandan beri ayakta sürekli ağlıyor dayanamıyorum artık gece de 4 defa kalkıyor uykusuzluk yorgunluk ev deseniz dağınık yemeği zor yapıyorum nolur geçecek deyin daha kötü günler mi bekliyor ya da rahata erer miyiz artık 😔