Kadernur Kızlar dedigim gibi oglum 7 aylik aksamki çıkardığım bez bu bunda hafif ama bu daire icindeki yerler sabah ilk aldığım bezde biraz daha koyu oluyor onceden hic renk olmazdi simdi bu renk niye aceba korkmalı miyim
Gul-42 Kadernur bnım bebiş 7+21 oldu uc gundur bnım bebişte boyle yuvarlak sarılı bır yere bırıkmiş sekılde yapıyor
Yildizim01 Canım Instagram da hastalanmayan çocuk diye hesap var böyle şeyler gördüm hatta yetersiz sıvı alımından kaynaklaniyormus turuncuya yakın renk idrar elinden geldiğince su içir havalarda sıcak artık zaten
Elevka_96 Kadernur kristalize olmuş idrar yani az sıvı almış demek bol bol su verin içmiyorsa karpuz gıbı sulu gıdaları tükettirin sizde bol su için çünkü az su içincede süt içindeki su miktarı etkileniyor
Kadernur turkan-5 hastaneye falan gotursem mi yaa ben boyle seylerde cok tedirgin olurum yakinimda kimse de yok aile büyüğü bilemedim
turkan-5 Kadernur yani bisi olduğunu düşünmüyorum sonucta idrarini yapıyor rengi koyu sadece siz bilirsiniz yanlış yönlendirmek istemem ben