Kızlar, eskiden beri insülin direnci sıkıntım var. Hamilelikten önce ilaç kullanıp dengeliyordum fakat hamile kalınca doktorum bıraktırdı. Doğum yaptıktan sonra tekrar çoğaldı ve tatlı sevmeyen ben resmen krize giriyorum. Emzirdiğim için ilaç da kullanamıyorum ve ne yapacağımı şaşırdım. Haftaya tekrar doktora gideceğim. Böyle sıkıntısı olanlar ne yaptı, ilaç kullanıyor musunuz, lütfen yardım edin, çok üzgünüm. 😪