Ben batikon kullandım kantoron yağ kullandım. Doktor antibiyotik verdi. Ağrı kesici fitil verdi. Karından yapılan iğne vermişti. Benim dikişlerim açıldı mikrop kaptım. Sonrasında iki tane krem verdi onlar da çok işe yaradı. Sana önerim doktora git. Dikişlerin açılmış ya da mikrop kapmış olabilirsin. Benimkini ben çok ağrı vardı öyle gittim de öğrendim kötü oldugunu