Merhabalar hanımlar. Kızım Ağustosta 3 yaşına girecek. . kızım bebekliginden beri çok yabancılayan bı bebek. Sorum şu sizlere ? Yetişkin biri kızımla konuşmaya sevmeye iletişim falan kurmaya çalıştığında kızım yaklaşmiyor kızıyor bazen ağlıyor . Bebeleri böle olan anneler var mı ?