Alininannessiii04 Arkadaşlar dizimin altın da bacaklarım da sebepsiz morarmalar oluyor kendiliğinden geçiyor tekrar oluyor aranızda bu durumu yaşayan var mı hangi bölüme doktora gitmem gerekiyor
cileklisakiz Alininannessiii04 kan dolaşım bozukluğu olabilir bendede aynı durum var ama benim kolalrımdada oluyor haftaya doktora gideceğim
luna55 Alininannessiii04 benimde oyle cok eskiden beri.bi ara gecmisti gecenlerde yine cikti.bazen agrili oluyo.vogunlukla agrisiz.dahiliyeye gittim romatizma dahil herseye baktilar temiz alerjiden bile suphelendi doktor oda temiz cikti sonra gitmedim cocuktan firsat olmadi.ama vitamin eksiligi demislerdi yillar once
Ccansuu cileklisakiz benimde oluyor sürekli ama temizlik yaparken eşyaları sürekli dizlerimle ittiririm koltuğu bazayı ondan olduğunu farkettim sizde öyle yapıyorsanız morluklar oluşmuş olabilir
Rose-leaf Alininannessiii04 anlıyorum ciddi birşey değildir benim yeşil yeşil oluyor yuvarlaklar halinde