yase_bora Kızlar 3 ay 23 günlüğüz, şen şakrak güleç kızım gitti sürekli ağlayan, uykuya dalmakta zorlanan birisi geldi. Prensesti, Katil Bebek Chucky oldu resmen. Kafayı yemek üzereyim. Var mi böyle bir durum yaşayan ya da neden olduğu hakkında bilgisi olan?
amansallagitsin yase_bora atak donemine girmissiniz atak donemini hesaplayin ama tecrubeme gore atak donemi gecici sabredin
Tweetyy yase_bora 4 ay atagindasiniz muhtemelen:) uyku reddi meme reddi aglama kucak huysuzluk huzursuzluk boyle geçiyor bi sure sonra normale dönüyor:)