Ervammmmm benimkide yeni dönmeye başladığında sizin bebiş gibiydi. Şimdi de dönüyor, dönüyor beşik bitince çarpıp uyanıyor 🙄. Gün içinde bol bol yüz üstü yatırın derim, eğer bebekler gün içinde çok fırsat bulamazsa geliştirdikleri beceriler gece tekrar etmek istermiş.