Lina-20 Bebeğim sürekli emmek istiyor emziriyorum gazı oluyo gazını çıkarıyorum kusuyor sonra tekrar emmek istiyor saatlerce bu şekilde kısır döngü yaşıyoruz.sütüm yetmiyor mu acaba diye düşünüyorum mama takviyesi veriyorum onuda iştahlı bi şekilde içiyor
Caghannemine Lina-20 biz oğlumla yapıştık yemek bile yapamıyorum yemeği geç tuvalete gidemiyorum bazıı zamanlar, sürekli memede doktor yarım saat emse doyar sizi emzik niyetine kullanıyo demişti 1 ay küvezde kaldı erken doğum olduğu için şimdi temas bağımlısı zor valla ama yapacak bişey yok😅🥹
Bbannesi Benimki de öyle, 2 buçuk aylık, sadece gaz sorunumuz yok. Normalde 2-3 saatte bir emmesi lazımken saat başı emiyor
Lina-20 Bbannesi sizin saat başıysa gene iyi 😊benim emdikten hemen sonra kusuyor tekrar tekrar lavaboya gitmeye bile vaktim olmuyo kahvaltıyı öğlen yapıyorum kendime vaktim kalmıyo valla.
masumbiranne Bbannesi olması gereken saat başı emmesi deyilmi ben her saat başı emdiriyorum Dr bana öyle demisti
amansallagitsin Lina-20 daha ufacik neden mama veriyorsunuz ki onlarin midesi daha kucucuk sutunuz yetiyordur ki zaten fazlasini kusuyor bebek kilosu dusmedikce mama vermeyin suan bole olmasi gayet normal aynisi bendede oldu ve ben hc mama vermedim surekli emzirdim emmek mi istyrsn emsn ztn yenidoyan bebekler igne yakasi gbidir 20 saat memede gecirirler canm hem mama vererk olan sutunden de olmaz azalmasin emzir emzir surekli gece hele ihmal etme gece emzirmek bebege kilo aldirir tavsiyem
masumbiranne Lina-20 normal ozaman gülüm benim oğlan da öyleydi çok ememezler çabuk yorulurlar oyuzden sık sık emerler
uzunayse Benimde öyleydi artık kusmalari çok arrtii Doktor iki saate bır emzir dedi oyala verme dedi Bende 45 gunlukkken emzik verdim ve tuttu acıkınca atıyor ağzından zaten Baya rahat ettim
Bbannesi Lina-20 ben de öyleydim 1 aylık olduğunda, en fazla yarım saatten 1 saate çıkarabildim emme aralığını 😂
Bbannesi amansallagitsin insan sütüm az diye düşünüyor sürekli meme isteyince o yüzden vermiştir, ben de aynı psikolojideydim sütüm yetmiyo diye ağlıypdum bir kontrole gittik çocuk 1 buçuk kilo almıştı
Lina-20 amansallagitsin canım bende hiç mama vermekten yana değildim ama doktor ilk 1 haftalıkken kilo vermiş mama takviyesi ver demişti sarılık sınırda çıkmıştı o dönem başladık çok vermemeye çalışıyorum ama sanki doymuyomuş gibi emzirdikten hemen sonra tekrar emmek istemesi doymuyomuş hissi veriyo
Bbannesi masumbiranne 2 buçuk aylıklen 2-3 saate bir diyolar, küçükken saat başı normal canım sizinki kaç aylık?
amansallagitsin Bbannesi iste bu yanilgiya kapilmamak lazim bebek ac die meme istemez bag kurmk guvende histmek rhtlamak icinde meme istr ancak kilo takibinfr anlasilr sizin ki gbi mesela :)
amansallagitsin Lina-20 bizim kizda sarilik vardi ben asla mama vermedim direndim hep cabaladim 1 saat basi surekli emzirdim surekli yigmadim gece 1 saat emzirdim lakin onemli kisim ise memeyi iyi bosaltmasi size tavsiyem surekli emzirin hem sizin sutunuz artar hem bebegnz sarilik ve kilo alimi guzel olur birde ornek veriyorum sag memeyi emdi ama lakin bosaltmadi tkrr gine o memeye devam edin baktnz bitti diger memeye gecn az emdi diyelim bosaltamayan memeden devam bole bole alcaktr
masumbiranne Bbannesi şuan 4 aylık gene her saat başı emdiriyorum yoğun bakımda flan kaldığı için birde biraz erken doğdu oyuzden sürekli emziriyorum
Lina-20 masumbiranne sürekli emiyorlar ya mesela akşama kadar emse süt lıkır lıkır gelir mi yine de.göğüsler iki saatde doluyor diye duymuştum
Lina-20 amansallagitsin benim bide yeni doğduğunda sağ göğsümün ucu küçük olduğu için tutamıyordu ağlamasın diye hep sol göğsümü verdim.sağ göğsüm küçüldü şimdi tutturmaya başladım inşallah tekrar süt dolar orası
masumbiranne Lina-20 sen emdirdikce sütün artiyo kanallar açılıyor korkma bana DRM nekadar emdirirsen sütun okadar artar dedi sen bol bol su iç dengeli beslen dedi
amansallagitsin Lina-20 dolar kesinlikle inanin yeter ki emzir orayi surekli dongu haline getir bi ora bi bura ole ole git bak nasil sutun oluyor birde bol su ic ihmal etme surekli yat uyu dinlen bbek uyudu mu snd uyu dinlen ki nasil toparliyor sut anlicaksin o yuzden moralini yuksek tut sutune inan