busra37 1 saat uyutmaya çalıştım bu gece 1 saat en sonunda ses yükselttim hızlı pişpişledim 😭 sonra napıyorum diyip bıraktım kendi haline yaçç10dakikaya uyumuştu..
Hemen uyutmaktaki amacımda uyusun da eşimle baş başa film izleyim kahve içeyimdi yani beklentim varken bebeğimi uyutmaya çalıştığımda strese giriyorum o da anlıyor uyuyamıyor en son bıraktım geldim kendi kendine yüz üstü dönüp uyumuş biraz kendine bırakmak gerekiyor resmen tüm hissiyat ona geçiyor uyuduktan sonrada oturdum ağladım neden kızıyorum diye ki ses yükseltip kızmadım sadece fazla pişpişleyip güleç davranmadım😣
Çok karışık oldu yazdığım 😄ama sonuç olarak bebişi rahat bırakıp bizim de rahat olmamız gerekiyor dalamıyor işte bir sıkıntısı oluyor uyuyamıyor yavrucaklar Allah sabır versin hepimize 🌺