Selamlar herkese
Eylül 2019 doğumlu kızım kreşe giidiyoruz uzun zamandır.Bugün görüşme için gittiğimde öğretmenleriyle başlama kararı aldık şimdilik bir farkındalık yaratacağız.öğretmeni tuvaletini yapanlarla birlikte götürecek vs. Ama ben bir hafta ücretsiz izin alıp ya da tatilde tam anlamıyla başlayayım diyorum çünkü bir başkasının yanlış uygulama yanlış söylemlerinin olabilitesi beni geriyor.
Okulda külot bez takıyorlarmış aslında ben onura takmama taraftarıyım
Kreşe gönderen canım analar süreci nasıl ilerlettiniz ?
Kreşle paslaşarak gideceğiz ama yinele tedirginim en doğrusu benim evde başlamam olur değil mi?
Altın önerilerinize açığım tuvalet eğitimi konusunda