Ayse01_ Kızlar şaşırdım bu havalardan uzun kollu uyku tulumu mu giydirsem kısa kollu mu bilemiyorum oğlum 10 aylık gece üzerini de çok açıyor üşür mü üşümez mi bilemiyorum siz nasıl giydiriyorsunuz uyuturken?
Deletedmom_21 Ayse01_ uyku tulumu giydiriyorum yatiriyorum corap giydirmiyorum uyku tulumu icine sadece zibini oluyor o kadar ama sabaha karsi bizim oda cok soguk oluyor o zaman ustune hafif battaniye ortuyorum
Teemo07 Ayse01_ burası yanıyor. Ev 27.5 derece suan. Sadece ince askılı zıbınla yatıyor. Altı çıplak.
amansallagitsin Ayse01_ hangi ilde yasiyorsunuz ben gebzedeyim mesela geceleri kisa kol ve kisa sort ile yatiriyorum geceleri cok ustunu aciyor hala hic ortmuyor geceleri malum bende uzun giyindircem altini ustu gine kisa