Deletedmom_61 Kızlar 6 buçuk aylık anne sütü alıyor ek gıda reddimiz var 2 gündür kaka yapmıyor bugün ilk defa gazı cok kötü koku neden acaba bide bugün üst iki dişi çıktığını gördüm
Zeynep_Eren18 Deletedmom_61 kaka yapamadığı için illaki içeride bir toz bulutu oluyordur. Benim oğlumda doğduğundan beri kabız her yapamadıgında gazı kokuyor veya midesini üşüttüğünde kokuyor. Şimdide havalar sıcak olduğu için üşütmüşte olmaz tabi yaşadığınız yeri bilemem şuan
Deletedmom_61 jilimana Erenefes Sualim Zeynep_Eren18 Bu sıcak suya falan oturtmak kaka yapmasını sağlar mı acaba nasıl bı çözüm bulabilirim
Zeynep_Eren18 Deletedmom_61 Biz zeytin yağıyla yağlıyorduk sürekli yani ama bu süreçte her yolu denemek mübahtır denemekte yarar var her çocuk bir olmaz belki rahatlar.
Erenefes Deletedmom_61 iki günde problem yok anne sütü aldığı için 9 güne normal derdi doktorumuz sıkıntı yapmayın
Sualim Deletedmom_61 bence probiyotik alın derim benim kızım hiç yapamıyordu onunla yaptı biogaia dolabta muhafaza edin