Merhaba arkadaşlar benim 1 aylık bebeğim var emiyor fakat sütüm çok yeterli gelmiyor göğüsümü sıktığımda bazen damla şeklinde bazen fışkırarak geliyor ilerde artar mı yoksa böyle devam mı eder tecrübelerinizi paylaşır mısınız benimle şimdiden teşekkür ediyorum