myangel Deletedmom113 Madame zeynep_zulalin_annesi54 bayanlar tekrar doktora gittim iştahı için polivit şurup verdi doktorum. Dün ilk defa iştahlı yemek yedi. Bi araştırın isterseniz
zeynep_zulalin_annesi54 Bende bekliyim çinko iştahmi aciyomus 1 yasinda kizim 1 aydir emmeyi birakti resmen ac geziyo cok uzuluyorum
Madame myangel bana hiç bişey kullanma yemesin önemli değil dedi. Bahsettiğin ilaca baktım da vitamin eksikliği için kullanılan bi ilaç öyle bi sıkıntınız var mıydı?
myangel Madame 9.ayda yapılacak kan testi o zaman öğreniriz eksiklikleri. Şuan bilmiyoruz. Çok iştahsız olduğu için kendim istedim iştahını acacak bişey ve doktor bunu verdi.