2cocukannesi__ gölden goat kullanıyorum. Biraz pahalı ama hiç gaz yapmadi. İlk doğduğunda aptamil denemiştik. Çok sancısı oldu. Mamadanmış bilemedik, hala içim sızlar. 7 aylık bebeğim. Golden goatla rahatladik. Bi ara golden goat e bebekte kalmayinca sma aldik. Çocuklar coştu. Değerlerini karşılaştırdim ki enerjisi vs daha yüksekmiş. Hemen golden goata geri geçtik