Selamın aleyküm kızlar. Benim 22 günlük bi oğlum var. Normal doğum yaptım. Dikişlerim enfeksiyon kapmış. Üç tane ilaç verdiler o arada emzirmememi söylediler. Bi türlü başlayamadım dünden beri içim el veripte. Hem emmeyi bırakır diye korkuyorum. Hem mama verirken kendimi kötü bişey yapacakmış kötü bişey verecekmiş gibi hissediyorum. Kendimi suçlu hissediyorum daha doğrusu. Hipp marka mama önerdiler aldık. Kullanan var mı acaba bizim bide gaz sorunumuz var arttırır mı o ? Var mı böyle bişey yaşayan ?