Papatya2636 2 yasına kadar geciyor hatta bazı doktorlar 3 yasına kadar da bekliyor. Kızım da da bebekken vardı doktor gecer dedi suan 3 bucuk yasında bana hala var gibi geliyor Bi doktora da gostermedm ama gecmedi gibi geliyor hep. Sizin ne kadarlık, bebeğiniz