Honeysudem tv izlerken kitap okurken gibi, bir yere sabit baktigimda piiissst diye kayiyor gozlerim, hala da öyledir😅
Benim kiki gozum de kayar…
Gozu calistirmak icin, bi gozu kapali izlerdim…
Ama kqc dakika oldugunu unuttum, cok yapmadim zaten, o zamanlar bu tarz seyler cok yipratici geliyordu😅