Babyarask Kızlar selam bebeğim 7günlük ve şu an sarilikla savaşıyoruz… Meme de çok uyuyor uyanmıyor kolay kolay neler öneriyorsunuz Ve emziren anneler neler yemeliyim neler yememeliyim bana bilgi verir misiniz
felis Babyarask Gıdısını/çenesini gıdıklayın, ayak tabanlarını kaşıyın, çok derin uykuya geçiyorsa altını açın, ayak tabanlarını su ile ıslattığınız mendille silin. Bol süt için de su ve protein en iyi kaynaklardır. Geçmiş olsun. 🪷
ozgeeclk Bizdede hafif sarılık vardı ve bebeğim çok zor uyanıyodu 40 dk uyandırmaya çalışıyodum sadece altını açınca uyanıyodu öyle yapabilirsiniz sütüm ilk başlarda az geliyordu bol su tahin pekmez dereotu humana still tea çayını doktorum bunları yememi içmemi önerdi bide bi damla kullandm 2 3 günde baya fark etti sarılığıda emzirdiğim için geçti