21 aylık oğlum var 1.5 ay erken doğdu oğlum, ismiyle seslenince tepki veriyor, alkış baybay yapıyor mesela oyuncaklarını toplayınca bize bakıyor alkış yapalım diye, eliyle dışarı da değişik bişey gördüğünde işaret ediyor ama arabalarını sürekli diziyor arka arkaya bugün okudum dizme falan diyordu belirtilerde, mesela köpek nasıl yapıyor annecim dediğimde hav hav diyor, bebeğine biberonla mama vermeye çalışıyor, uyutmaya çalışıyor böyle oyunlarda oynuyor sizce doktora götürmeli miyim?