Merhaba hanımlar bebeğim 22 günlük 12 gündür kakasını yapamıyordu doktora gittik bazı damlalar verdi bebeğiniz kolik dedi halbuki gazını yapıyordu ama doktor siz öyle sanıyorsunz dedi. Bu durumu yaşayanlar var mı nasıl yendiniz kolik olayını veya yaşıyor musunz?