Kizlar doğum yaptıktan sonra inanilmaz şekilde göğüs ucu yaralarım oldu.. ne denediysem geçmedi agliyordum sürekli her emzirmede.. sonra biri bana tahinin ustunde biriken yağı sür dedi sürdüğüm gibi ortalama 2 hafta içinde tamamen iyileşti.. rahatca emzirebildim.. suan bu acıyı çekenler denesin.. Faydam dokunur belki..