Eymenimm34 Papatya2636 Kızım da göbek fıtığı vardı ben tabi endişelendim yengem parayı bezle dolayıp koyuyordu o şekilde yaptık düzeldi ama bence gerek yok zamanla kendiliğinden düzeliyor doktorumuz öyle demişti
Ece Papatya2636 ikinci oğlumda vardı para koydu kayınvalidem ama üzerinde durmuyordu bile iki gün sonunda çıkardım bir kaç ay içinde kendiliğinden geçti
Mommy035 Papatya2636 Seneler önce kardeşimde vardı anneme o zaman bir profesör böyle yap demiş. Yenidoğanken benim bebeğimde de vardı doktorum sadece bir bezle sar dedi. Sarmadım. Boyu uzadıkça kaslar geliştikçe geçti gitti. Ama aşırı gaz olup şişirmemeye gayret edin
Eftelya-29 Sakın yapmayın birinci çocuğumda vardı su an 3 yaşında 1 yaşına gelmeden geçti ikinci çocuğumda da var hemde çok büyük doğuştan vardi ama yine de kendiliğinden geçer dedi genel cerrah gecicek o elinizden geldigince aglatmayn
Nazlican Papatya2636 Ben duydum onu annem söylemişti fakat doktor göbeği sarmanın bagırsak düğümlenmesine yol açabileceğini söylemişti riskli görmüştü bende sarmadım 3.ayıydı tamamen yok oldu fıtık Gazdan da olurmus kendini toparladıkça geçer annesi 🎀
Alpylmz Papatya2636 gerek yok canım o çok ıkınmaktan oluyo bizdedw vardı yapmadık bişi 3 ayındayım ıkınma bitti fıtık düzeliyo kızımda da aynıydı 4 yaşında kendiliginden geçti