Meryemannesi Selamın aleyküm ben polis eşiyim tayinimiz çıktı. Kiralık ev bakıyoruz yardımcı olabilecek orası hakkında bilgi verebilecek kimse yok mudur ??
Meryemannesi Aysealprsln giriş kat mı 🥺 eşim polis ve geceleri genelde tek oluyorum korkarım sanırım 🥹
Meryemannesi Aysealprsln yazdığınız için teşekkür ederim bu arada kimse bişey yazmamış bi hevesle girdim ama 🤗
Nilunas Meryemannesi o zaman atakumda ev tutmanız gerekiyor üniversiteye yakın olmak için ben türkiş ve körfezde yaşadım türkiş çevresi çarşı gibi körfez sesisz sakin.ilk adım üniversiteye çok uzak ve biraz çarpık kentleşme var ama çarşı da orada bilemedim 😊
Meryemannesi Nilunas aslında ulaşım sorunu yoksa sıkıntı olmaz diyordum ama sanırım bebeğim olduğu için yakın olmak daha iyi. Bizde atakumda baktık bugün hep kiralar neden çok pahalı anlamadım her yer böyle mi orada yoksa internetteki ilanlar mı böyle 🥺
zeynepkeskin19 Meryemannesi valla canım bizde atakumda oturuyoruz Samsun’un en güzel ilçesidir ama dediğin gibi çok pahalı. Eşin de geceleri Çalışıyorsa güvenilirlik açısından da Atakumu tercih et derim.
Umay55 Atakum ömürevlerinde oturuyorum. Tramvayın alt sokağında yeni kiralık binalr var. Mahalle olarak sakin hatta cuma günleri oraya pazar kuruluyor. Sahile de yürüme mesafesi 10 dkk. Kiralar ne kadar onu bilmiyorm malesef