Ozgemre cnm biz 9 aylığız birkaç aydır kabızlık çekiyoruz optipro kullanıyorduk o hem anne sütü hem mamayla beslenenler içinmiş comfort sadece mamayla beslenenler içinmiş Daha vitaminli bi mama ve sindirimi kolaymış gaz kabızlık hazımsızlığa iyi geliyormuş ama büyük kutusu yok biz artım comforta geçtik kullananlar memnun ama diğerine göre pahalı biz 400 gram küçük kutusunu aldık internetten kırmızı-beyaz diye site var ordan aldık sipariş üç günde geldi