Hayırlı akşamlar camimin önünde 3tane yavru kedi var. bazı cocuklar getirip koymuş. Bir kaç gündür bakıyorum siringayla süt su vs verdim mama aldim Ama çocuklar rahat birakmiyolar hirpaliyolar resmen kızıyorum anlatıyorum ama anlayan yok. Belediyeyi aradım bişey yapamadiklarini parka birakabilecegimi söylediler oralarda mama vs varmış . Şimdi birakmyaa vicdanım el vermiyo ben sahiplendirebilirmiyim? Yada napabilirim kafam durdu. Komsularda kokuyo falan demeye başladı bana yardımcı olabilecek varmı acaba? Ben alaamam eve eşim istemez kesinlikle benim kafam durdu kısaca. Karışık yazdiysam kusura bakmayın lütfen 🐈🐈🐈🐈🐈