iremsinan atak dönemi olabilir. Temas istiyor olabilir. Fiziksel yakınlık kurmak istiyor olabilir. Benim de öyleydi ben beşiğe koyup sallıyordum uyuyana kadar. İlk aylar böyle zor oluyor maalesef. Bebek uykuya dalmakta zorluk çekiyor. Doyup doymadığını beze bakarak anlarsınız. Günlük bez sayısına ve tartıda kilosuna göre. Benimki sürekli emince süt yok mu acaba diye düşünürdüm. Sağma makinesi bar bende onla bakıyordum süt var mı diye. Sürekli emdiği için süt de az geliyordu bu sefer mama yapıyordum doymuyor mu acaba diye. Birkaç sefer içti mamayı . Çoğu zaman da içmiyordu o zaman tok olduğuna kanaat getiriyordum. Annelik çok zor gerçekten . İlk başlarda süt yetmeyebiliyor. Bebeğim aürekli emiyor süt gelmeyince huysuzlanıyordu. Memeyi daha hırslı çekip ağlıyordu . Sizin nasıl tepkileri ?