Anneler merhaba. 2 aylık bebeğime sütüm yetmediğinde haftada bir kez falan mama veriyoruz bugün mamayı verdikten sonra mamanın tadına baktık tadı bize çok kötü geldi. Bebeğim hepsini bitirdi kusma ağlamada olmadı. Mamayı açalı 28 gün olmuş bozulmuş olabilir mi ya da bir şey yapmak gerekir mi?