Kızlar 1 aydır mamaya başladık 3 aylık oğlum başta hipp aldım yorumlar da az kilo aldırıyo diye okumuştum sma geçtik ama çok kusuyor oğlum kilo alımı gene az kustuğu için tekrar hippe mi geçsem var mı önereceğiniz bi mama kolik bu ara da oğlum inanılmaz gaz sancımız var