Nurayagiz 2 gün önce sağlık ocagına kızıma kan degerleirni ölçtğrmeye gittim. Sağlık bakanlığı bir kampanya başlatmış. İsteyenlere 9.ayda kızmak asısı yapıyoruz normalde bu ası 12. Ayda ama biz söylüyoruz annelere dediler.
Sizin öneriniz ne diye sordum hemşiremize. Bebek eger sürekli gezıyor dısarı cıkıyorsa bence yaptırın dedi. Benım kızım sürekli piknik deniz şehir değişimi ortam değişimi yapan bir bebek o yüzden 9.ayda yaptırıcam.
9.ay ve 12. Ayda kızamık asısı olacak yani 😇